Here i come

Hejhej, ska alldeles strax ta och duscha. Har ingen direkt lust med det men man vill ju inte stinka för mycket häst :D

Hörs senare!


Så fin♥

Så fin♥ Jag minns den dagen du kom, jag minns den dagen du försvann.
Det var långt där imellan men inte tillräckligt långt.
En dag var du borta, du lämnade mig ensam i en stor värld.
Mitt hjärta kommer för evigt att slå just för dig för jag älskar dig allra mest♥
Du var/ är mitt liv, min sjärna, min hjälte, min stora kärlek.
Ingen kommer någonsin att förstå hur mycket jag saknar dig.

Why did you leave heare, alone in a big world? I cant see my heart any more becuse you have it. And you are not here whith me, i whish it was like before all this shit...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0