Dressyren

Hejhej, tänker bara säga att dressyr tävlingen gick skit dåligt. Han var pigg, stark och spänd. Vilket resulterar en spänd, okoncentrerad Johanna.

Fick ändå 178 poäng :D

Har precis kommit hem från Solvalla. Jag visste inte om jag skulle åka först men vi körde på :D

Vi skulle åka och kolla på ett lopp. För att i det loppet så startade nämnligen en häst som står i vårat stall. Han skulle sprina V65 lopp och han hade aldrig gjort det :D Dags för loppet. Han inleder med att börja galoppera. Kommer snabbt tillbaka till fältet. Börjar galoppera när han är mitt i fältet. Han backar ner, sen så händer det något i han ben. Han springer ikapp dom. Det var minst 100 meter till fältet. Men han klarar det. Sista varvet och han ligger långt bak. Dom två sista kurvorna så kommer han på ytterspår. I 4-spår! Han springer och springer. Han kommer femma! Vilket jäkla lopp asså :D

Vi var super glada!


En bild från idag. Foto: Emilie Karlman :D

Kommentarer
Postat av: Emilie :)

Jag blev jättenöjd med den bilden och ni såg otroligt fina ut på framridningen :)

2011-03-16 @ 19:24:23
URL: http://dressyrmuppets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0