Dillon= Fin häst

Hejhej, idag var jag som sagt i stallet. När vi kom dit började vi med att borsta honom jätte noga. Både svans och man vart skinande blanka. Sen väntade vi lite, lät han äta lite hö eftersom dom precis hade fått lunch. Efter en stund så fixade vi honom igen och då började vi knoppa och fläta. Tess gjorde en fläta i svansen och jag gjorde manen. Sen frågade Monica om jag kunde ta in en häst och självklart kunde jag det. Jag fick ta in Frank. Han hoppade till så att han hoppade nästan på mig. Buse han är :D Senfortsatte vi sen när jag låg på typ näst sista knoppen så kom jag på att dom inte blev något bra. Så jag tog ut alla knoppar. Sen så blötte jag ner manen och började fläta igen. Då gick det mycket bättre :D Sen var Emma klar med Frank i gången så då ställde vi honom där. Sen så knoppade jag färdigt :D Blev riktigt snyggt ;) Är så stolt, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0