Therese och Ellen

Ska snart äta lunch sedan dra mig hem mot Therese. Ska åka med dom till stallet vid två ungefär ;) Kanske tar med mig kameran så kan ni få lite mer bilder här på bloggen. Kan även fota Mistel som jag hoppade förra veckan och som jag troligen kommer att få idag! Vill ha honom idag :D Mobilbloggar i stallet då den helt plötsligt funkar!

Imorgon blir det att åka in till stan med mormor och morfar och mamma. Sedan hem till mormor och morfar för att fira mig fast att jag egentligen fyller år på Söndag. Kanske drar till Runsten på Söndag för att kolla/fota på Runstenshoppet. Var där förra året också! Isånafall drar jag dit med Therese ;)

Fick bli en random bild på mamma och Idde ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0