Lillhästen idag med

Måste åka och prova ridbyxor idag igen. Dom kunde typ inte byta knappen så får köpa ett par nya :( Får se vad det blir denna gång då. Kanske ett par likadana? Man vet aldrig ;) Vi tar svängen på väg till stallet så ni kommer att få bra med update ikväll :D Ska fixa lite inlägg till när jag är på ridläger.

Någon som vill gästblogga under tiden? Skicka då ett mail till [email protected]. Skriv varför just ni ska få gästblogga, vart ni rider osv. Tänk på att det ska handla om hästar då detta är en hästblogg ju ;) Ni behöver inte ha med någon bild! Skicka bara text! Om det verkar intressant så kan ni få ett eget inlägg här på min blogg, vad tycker ni om det? ;)

Kan förklara bättre om ni inte förstår :D

Kommentarer
Postat av: jossan

JAG KAN!! För jag skriver långa inlägg och hästig är jag. Rider på skutansgård.

2011-06-23 @ 22:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0