Gårdagens ridpass

Hon kändes väldigt mjuk i munnen. Inte alls stel efter hoppningen i Söndags. Galoppen var nog den bästa på länge! Traven var densamma. Lika bra som galoppen. Fick lite hjälp av mammas tränare, Anne-Carin. Eftersom jag kom åt henne bättre sedan(för att jag hade fått hjälp) så höll hon på och backa och så där. Men det var bara att göra om. Jag gjorde så att när hon tar upp huvudet så håller jag kvar ytter, böjer igenom innersidan med hjälp av skänkel och tygeltag ;) Men sen accepterade hon det till slut, hon gick som en....jag vet inte vad! Ikväll är det iallafall hoppträning. Hoppas på något roligt med lite högre hinder :D

COPYRIGHT!

PS! Mobilbloggen funkar inte :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0