Gårdagen

Åkte till Trosa, käkade glass. Gick vid kanalen och kollade på MASSA båtar. Åkte sedan vidare till Nyköping. Käkade på någon resturang där ;)  Gott! Åkte sedan hem. Tänkte att jag skulle hinna blogga innan vi skulle in till stan men nepp! Åkte och tvättade bilen drog sedan in till stan. Glassade bara runt! Shit vad alla kollar när man åker förbi.(Har nog inte nämnt att vi har en cab) Haha men ändå fett kul! 'Fikade' sedan på 7-eleven. Tog en muffins och en festis. Kollade på jänkare, snackade med pappas kompis och lite sådär. Vi hade ställt oss under ett träd och sen när vi skulle åka en sväng så var hela bilen full med blomblad! Den var även prickig från trädet så innan vi åkte hem så var det bara att tvätta den igen. Sen hem, data. Blogga ni vet! Var väl hemma vid elva. Var inne i stan i Fredags också. Tog en vända bara för att liksom. Då var jag väl hemma vid tio. Men vi åkte ju in vid nio eftersom jag hade varit och ridit innan så då blev det lite senare! Brände mig även på benen och på armarna igår när jag satt i den VARMA bilen! Fick även ett par nya solbrillor. As coola ju :P

EJ HÄSTRELATERAT!


Vill ni läsa om min vardag? Utanför ridningen?


Kommentarer
Postat av: astrid

kan du inte lägga upp bilder på brillorna? ;)

2011-06-05 @ 19:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0