Dagens ridpass

Början gick det sådär. Hon var ganska mjuk och trevlig. Red sen ut på volten, då sprack allting. Höll faktiskt på att åka i backen!  Försökte att jobba henne men hon bara viftade med huvudet så det var ju tröstlöst att ens försöka jobba henne. Gick i stället in i ridhuset och försökta galoppera. Men hon kunde ju inte ens göra en galoppfattning! Det stör mig som in i bängen.

Imorgon blir det iallfall att longera, lite frihetsdressyr och sånt. För jag har ingen lust att jobba henne när hon är som hon är. Hade först tänkt att hoppa imorgon men jag skiter i det. Jag vill inte att det ska gå som i Tisdags liksom. Så nej tack! HAr utsläppet imorgon så åker redan vi halv sju till stallet. Så ingen bloggning innan(kommer inte att orka!). Men kanske någon mobilblogg?

Titta så vackert ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0