Ur min garderob

Nu var det ganska länge sedan jag gjorde en 'Ur min garderob' så tyckte att det var på tiden nu ;)

Denna gång blir det brun tröja som jag tävlar hoppning i. Eftersom jag har en brun väst så måste man ju matcha lite eller? ;)



Älskar verkligen denna tröja. Den är bekväm och så. Även om den är mörk så blir man inte så svettig/varm i den vilket är så himla skönt för ofta i mörka klädesplagg så brukar man bli väldigt varm/svettig. Just att den passa min väst också är ett stort +! Men det var ju det som vi var ute/letade efter. Sprang runt på Kappahl, Lyckås ridsport, Lindex och sedan kom vi till Lillhästen i stav! Gud så glad jag vart!

Men som sagt, en riktigt skön tröja från Horze!

Kommentarer
Postat av: emilie

Blir du inte ens svettig på sommaren? :o Isåfall är det en asbra tröja!

2011-07-12 @ 23:06:02
URL: http://domryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0