Lära, rida


Jag hissar denna video! Man lär sig otroligt mycket, även om man är liten som stor så kan man behöva friska upp minnet lite då och då. Jag har själv denna video och en till som jag också gillar skarpt mycket. Man får lära sig grunderna inom hoppningen, höra stjärnornas tips. Man får även veta vad man ska tänka på, vad för sorts utrustning man ska ha på hästen. Vad som är obligatoriskt för hoppning. Både till ryttaren och hästen. Själv var det ganska länge sedan jag såg denna men ska ta och göra det någon dag, jag tycker verkligen att det är kul med att friska upp minnet lite då och då ;)

Jag hissar även denna. Den är mycket lärorik, man får lära sig mer om grunderna inom ridningen. Man får höra stjärnornas tips. Jag gillar även denna riktigt skarpt! Den är alltså ungefär som 'Lär dig hoppa' bara att det är en annan gren ;)

Har ni dessa/den hemma? Isånafall, vad tycker ni om den? Bra/dålig/inte lärorik?

Båda finns hos Hööks för 169 kronor ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0