Läder eller nylon?

Mina gamla sporrband var av nylon. Jag dissar det då min gick sönder och dom är ganska svåra att få i 'piggen' i. Jag satt och irreterade mig på det i början för jag fattade inte hur man gjorde! Men i Torsdags(23/06-2011)så köpte vi läder sporrband till mig. Jag andvände även dom på kvällen. Dom var mycket bättre då man bara kunde stoppa in dom i ett hål. Sen var det jämt mellan alla hålen så dom satt ju exakt likadant på båda vilket var så himla skönt! Slippa fnula med det liksom.

Såna här har jag i silver. Fast jag köpte mina på Lillhästen i stav. (Dessa kommer från Hööks!)


Kommentarer
Postat av: Emilie

Ja, dina nylon verkade vara jättejobbiga.. Läder är ju bättre, för då slipper man göra egna hål, då finns det ju redan.

2011-07-01 @ 20:08:55
URL: http://typem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0