Våran tid♥

Det började 2006. Det började med att jag bara red dig lite grann, någon gång i månaden. Sedan efter någon månad så fick jag ett erbjudande att börja rida dig varje Onsdag. Jag red dig varje Onsdag. Jag red dig mer och mer. Jag red alla dagar i veckan nästan förutom Fredagar då en annan tjej red dig. När du var halt åkte jag ut till dig. Sen började det. Mamma lät mig äntligen få galoppera på dig. Första gången jag galopperade på dig så stog det massa hinder framme. Du ville så gärna hoppa, jag kunde knappt styra dig men du hoppade inte sån tur var.  Sedan startade jag Rallydressyr och vi vann för bästa sits. Men jag fick inte göra något ärevarv. Jag var lite och du var stor. Jag var glad ändå! Sedan gick ett halvår då jag fick börja hoppa dig men inte så mycket eftersom du fick ont i frambenen jätte lätt men vi hoppade 60-65 cm tillsammans. Vi startade samt KM i dressyr. Men i September 2010 avlivades han efter 26 år här på jorden. Saknaden är enorm!

Saknar dig!♥ (Sommaren 2010)


Kommentarer
Postat av: nathalie

vrf e inte vi länkade? ;O

2011-01-28 @ 17:27:28
URL: http://ridskoleryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0