Erikdalsbadet

Hejhej, idag var vi ju på Erikdalsbadet. Det var jätte kul! :D Killarna i våran klass satt i bubbelpoolen och sen när jag och Hanna gick förbi så började dom stänka vatten på oss, haha ;) Men riktigt kul var det iallafall!

Sen så var jag med Hanna efter. Vi tog bussen hem för vi frös. Vi höll på att precis att missa bussen, men vi hann.
Sen när vi kom hem så satte vi oss vid datan och höll på :) Fotade även väldigt mycket :D Sen gick Hanna hem och jag följde henne en bit. Jag gick då till Lill Konsum och köpte tuggummi :) Sen när jag kom hem så åt jag.

Nu ska jag faktiskt ta och gå och duscha :)

Bye


Jag och Mirage i sommaren 2010 Miss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0