Mitt drömstall

Hejhej, tänkte berätta lite om mitt drömstall :)

Det ska ligga ute på landet men inte för långt till stan(närmaste affär) och inte långt till närmaste busshållsplats för jag vill kunna åka konumenalt. Det ska vara en stor gård med ett stort ridhus, en stor volt, stora och många hagar, 2 sommarhagar, en skrittmaskin, en jätte stor trängbana(stavning) och ett jätte stort boningshus :) Samt 5 små gäststall med fyra boxar i varje stall och ett huvudstall där det ska vara två stora sadelkammare, ett stort kontor samt en stor värmestuga/cafeteria. Huvudstallet ska ha ca 20 boxar och höloft samt spolspilta :) 

Det är väll ungefär vad jag vill ha när jag blir stor, samt massa tävlingshästar och unghästar och några sällskapsponnyer :) Antingen ska det vara i Dalarna, Skåne eller Stockholm :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0