Månadens häst och ryttare

Ja, jag tänkte börja med Månadens häst och ryttare. Det går till så att ni skickar in en presentation om dig och din häst och om du inte har någon egen häst men du kanske har foder/medryttar/låne/sköt/favorit ponny/häst. Eller du kanske inte rider något eller något men du kanske jätte gärna vill börja rida då kan du skriva om din drömhäst/drömponny.

Du skickar din presentation om din häst och dig till [email protected]. Skriv eran blogg adress också! 

Tävlingsregler
Skriv på din blogg att du är med och länka till detta inlägg på din blogg och länka till ditt inlägg i en kommentar i detta inlägg.

♦ Ett extra plus är att du gärna får skriva vad du tycker om bloggen samt varför just du ska bli Månadens häst och ryttare i mailet och om ni skriver vad ni tycker att jag ska ha mer tillexempel mer hiss&diss mm. Ni får tre plus om ni skriver alla dom här tre sakerna så alltså 1 plus för varje sak ni skriver.

Tävlingen avslutas sista dagen varje månad. Så ni har många chanser på er att vinna. Du måste ha en hästblogg!
(Du behöver inte ha en blogg som bara handlar om hästar, bara du skriver lite om hästar som några inlägg i veckan om hästar, ni får ju skriva några vanliga inlägg också, alltså den ska vara 50% hästblogg 50% något annat.)

Vinnaren får: Jag lägger upp dens presentation här på bloggen och länkar också till den som vann. Så skriv eran blogg adress också.

Fråga gärna något om ni inte förstår vad jag menar!

Lycka till!

Kommentarer
Postat av: Emilie :)

Jag är med!

http://emiliedillonkarlman.blogg.se/2011/february/jag-ar-med-och-tavlar-1.html#comment

2011-02-19 @ 19:17:10
URL: http://emiliedillonkarlman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0