Fredagens ridning

Ja, jag åkte med Therese. Hon skulle ha Aqua. En B-ponny på 7 år tror jag :) Dom skulle ha markarbete. Det gick nog riktigt bra eftersom jag inte såg så himla mycket. Aja, jag stog iallafall uppskriven på Dionne. Jag blev såklart jätte glad! :D Sen så skulle någon i gruppen innan rida Dionne och hon får typ bara gå en lektion per dag tror jag. Hon stog liksom inte äns uppskriven på Dionne liksom. Jaja, eftersom hon gick så gick jag till ridhuset. Jag frågade vem jag skulle ha eftersom att Dionne gick lektionen innan och hon sa att hon inte visste vem hon skulle ha. Då sa jag att jag kunde ta Dillon eftersom han ändå hade gått lektionen innan så jag blev riktigt glad eftersom jag aldrig har ridit honom.

Det gick riktigt bra. Vi hade markarbete. Han var verkligen super duper fin. Han var jätte sammarbets villig :D
Är verkligen riktigt nöjd med ridpasset :)


Foto:Emilie Karlman :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0