Frågestund- Fråga satsande ryttaren vad som helst


Kommentarer
Postat av: Louise

1. Vad har du för mål för 2011?

2. Är jag en bra vän?

3. Ska du skaffa egen häst/medryttarhäst/foderhäst det här året?

4. Om du skulle skaffa egen häst, vilken ras skulle du välja då?

5. Hur började du rida?

6. Vad tycker du är roligast i ridningen?

7. Vad satsar du mest på dressyr eller hoppning?

8. Vad är det högsta du har hoppat?

9. Hur många dagar i veckan rider du?

Kram ♥♥

2011-02-04 @ 22:02:39
URL: http://lifeabouthorses.blogg.se/
Postat av: Emilie :)

1. Är jag en bra vän?

2. Vem är din favorit av Silver och Dionne? :)

3. Läser du min blogg ofta?

4. Vad är det högsta du har hoppat med Silver?

5. Hur länge red du Curt, innan du blev för stor för honom?

6. Vad brukar du göra på fritiden, förutom att rida? :)

7. Satsar du på hoppning eller dressyr?

8. Hur länge har du ridit på Blåkulla?

9. Varför tycker du om att hoppa Silver?

10. Tycker du att jag ska starta hoppning mest eller dressyr med Dillon? :)



Puss <3

2011-02-05 @ 10:11:55
URL: http://emiliedillonkarlman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0