Emilie Karlman

Hejsan! Emilie här. :) Johanna bad mig gästblogga.
Jag lärde känna Johanna genom Blåkulla. :) Vi blev kompisar och vi har varit det ganska länge nu. Jag brukar vara i stallet 3-4 dagar i veckan. När jag är där, så spenderar jag min tid antingen med vännerna, eller med min sköthäst Dillon. :) Han betyder verkligen allt för mig och jag klarar mig inte utan honom. Första tävlingen med honom, var faktiskt en dressyrtävling. :) Vi kom sist av alla, för jag red fel och då dras det ju av på poängen (a) Ehe.. ^^' Men jag var nöjd iallafall. Jag tänkte bjuda på lite bilder, så ni kan njuta av dom istället för att sitta och läsa min tråkiga gästbloggning (y)






Det var lite bilder på mig och Dillon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0