Svar från frågestunden!

Emma
1: Varför började du blogga? För att alla mina kompisar gjorde det.
2: Hur länge har du ridit? Satt på första hästen när jag var 9 månader.
3: Är Wilma din egna häst? Nej, det är hon inte.
4: Dressyr eller Hoppning? I dressyren rider man ju grunderna till hoppningen, som styra osv. Så dressyr!
5: Barbacka eller med sadel?Vid fototillfällen eller när det är sommar så är det barbacka annars med sadel.
 6: Vad tycker du är de bästa är med hästar? Kärleken till hästen, som min tränare sa "Ni känner era hästar så väl så ni märker när det minsta inte stämmer". Så ska det vara!

Louise
Vem är din bästavän? Therese :)
Barbacka eller med sadel? Vid fototillfällen eller när det är sommar så är det barbacka annars med sadel.
Sto eller valack? Valack, så länge storna brunstar. Vi ger Wilma örter mot brunsten.
Vad tycker du om min blogg? En bra blogg, dock dålig update.

Rebecka
Hur gammal är Wilma ? Hon fyller 12 nästa år(2012).

Emilie
Vad tycker du om min blogg? Riktigt bra, finns inget att säga!
Hur många besökare har du varje dag? 40-50 ;)
Vad heter din favoritblogg? www.kristinawarg.se lätt!
Favoritfärg? :) Ljusblå!
Vad är Wilmas bästa/sämsta sida? Bästa sida är att hon är så personlig, hon tar med såna som håller på med henne i sin flock och skyddar dom. Sämsta är nog att hon är lite svår att rida ihop!
Dressyr eller hoppning? I dressyren rider man ju grunderna till hoppningen, som styra osv. Så dressyr!
Hur många gånger har du tävlat? Oj, många gånger! Säkert över 50 gånger ;)
Vad är det bästa/sämsta med ridningen? Man lär sig handskas med stora djur som väger 10 gånger mer än oss människor. Det sämsta är att Svenska ridsportförbundet ändrar reglerna om loggor! Blää på dom!
Läser du Dressyrmupparnas blogg? Ja, ibland. Dom tjatar dock lite för mycket över sin älskade collection!
Favoritgodis? Haha, choklad eller chips :)
Är du kär i någon? Nope.
Vad tycker du om Nellie Berntsson? Rider grymt bra, as snygg, snäll(tror jag) har ju bara sagt hej i farten i annexet iår.
Bellman eller Stella? :) Stella, då jag tror att hon skulle kunna komma långt inom dressyren. Även för att Bellman går upp med huvudet och sänker ryggen.
Kan du ha en "This or that" någon gång? Ja, såklart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0