Mitt nyår

Mitt nyår blir att vara hemma och slappa med pappa. Han åker ju till Thailand imorgon så, i 1 månad! Så, ja. Men imorgon blir det iallafall att rida, längtar till Jennie träningarna drar igång igen. Får se om Wilma är lika fin som hon är nu.

Lite mål inför 2012!

*Få högre betyg på proven i alla ämnen då vi får betyg om ett år!
*Hoppa 80-90 på tävling med Wilma på borta plan(får se om jag flyger till Saturnus eller inte)
*Rida Mistel och Silver igen, måste göras!
*Blogga bättre!
*Säga goodbye till vänner som bara spelar ens vän.
*Starta en LA dressyr.
*Kunna rida Wilma i en stadigare form med buren hand.
*Finslipa på min sits och ARMBÅGARNA, speciellt i hoppningen då jag viker ut dom.

Lite av mina mål för 2012!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0