En bloggare som skiljer sig från andra bloggare

Det är denna tjej jag snackar om. Hon är helt annorlunda, så ung och så modig! Tar på sig allt, skriver inlägg som berör, denna blogg är elit!

Många klankar ner på henne men många håller med och stöttar henne ändå, jag är en av dom så som stöttar och håller med om exakt vad ända litet ord!

Denna tjej kommer att gå riktigt långt inom hästvärlden och även modevärlden! Tufft att vara yngre än mig och driva en såpass stor blogg men ändå gå i skolan, rida 2 hästar, plugga och allt liksom! Inte äns jag hinner vara med kompisar, jag trivs med det ska jag säga. Dock måste jag vara med mina stallkompisar då och då!

Kommentarer
Postat av: ellen <3 :D

;)

Men alla (mina kompisar) klagar på att jag aldrig hinner va :/ jag rider 4-5 gånger i veckan <3 ;)

2011-12-06 @ 07:09:49
URL: http://hoppodressyrtjejen.blogg.se/
Postat av: FIA

Nellie Berntsson? ;-)



// FIA

www.fiaalbertsson.tk

2011-12-07 @ 19:33:30
URL: http://www.fiaalbertsson.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0