Efter julen-år 2012

Efter jul ska jag börja spara och spara och ännu lite mera spara! Meningen är att en ny hjälm ska införskaffas, antingen en Charles Owen Hampton eller en Ayr8. Har inte riktigt bestämt mig!
Charles Owen Hampton
Efter det vankas det en ny hoppkavaj, en röd eller en ljus blå. Skulle ha vilja ha en röda GPA eller en ljus blå från Spooks. Men som sagt så är det summorna, lite dyrt. Men om jag har pengar så slår jag till!

Efter det blir det nog ett par nya ridstövlar. Antingen ett par MH Supreme High Rider eller ett par Treotrn eller varför inte ett par Pioneer? Det återstår att se, som sagt så är jag inte miljonär!

Kom ihåg att jag jobbar ihop alla mina pengar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0