Dagens ridpass

Fick rida Wilma idag, kände mig dock jätte trött och lite ont i halsen men körde på ändå! Hon var pigg och framåt för skänkeln från första början, en liten Idde som satsar allt på långsidorna fast i trav :) Lät henne springa på lite som hon ville så att hon skulle bli av med lite energi!

Hoppträning med damen i början på höst-terminen för Jennie!

Eftersom hon var så framme och att Catarina har sagt att hon har slutat med "krummelurer" i galoppfattningarna så jag tog mig till mods och fattade galopp. Åhhh gud vilken känsla! She's back! Så himla underbar, gjorde två stycken i varje varv och sedan fick det räcka. Hon bar upp sig så bra i galoppen, bättre än i traven!

Hon har nog hittat tillbaka till sitt gamla jag, jag älskar henne <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0