Ridpasset

Tog dressyrsadeln och satte på bootsen ;)

Red fram ganska länge i skritten då hon var väldigt på tårna. Inte så konstig då hon har stått i två dagar :) Travade fram och så. Hon var sååå fin! Tog några galopper i båda varven. Hon har börjat att slarva väldigt mycket med galoppfattningarna, antagligen för att hon tycker att det är lite jobbigt ;)

Det var inga lektioner dock var det några som skulle hoppa så hade dom ställt fram ett litet kryss på 60cm? Frågade om jag fick ta det, såklart jag fick det sa dom. Haha, sen när jag hade hoppat en-två gånger så jag till mamma "Jag hoppade utan väst" hon bara "AH JUSTE!"! Tog det också några gånger, vilket gick super i dressyrsadel :P

Kommentarer
Postat av: Lotta Karlsson

gud jag måste verkligen börja rida mer med min dressyrsadel känner jag :p

jag slarvar så mkt med det

2011-08-07 @ 23:17:37
URL: http://sportryttarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0