Gästbloggning av Louise Persson

Hej, Johanna undrade om jag kunde gästblogga, så varför inte?
Jag heter Louise och jag är 14 år, alltså född -97. Jag är väldigt bra kompis med Johanna, lärde känna henne igenom Blåkulla, där vi båda rider. Jag har ridit i ungefär 4 år, där har jag min favorithäst som heter Conquest. Jag är skötare på honom, brukar också tävla honom ganska mycket. Jag rider i hoppgrupp & i en vanlig ridgrupp. Går även i hästklass & där rider vi gratis på Tungelsta Ridklubb varje vecka/varannan vecka. Har även en medryttarhäst på G, men jag vet inte om det blir av. Det får vi se, men jag hoppas det iaf! Ska höra lite med ägaren om några dagar & kanske komma dit och kolla lite. Utom hästar, så gillar jag även att fotografera. Jag använder mig av en Canon EOS 550D, den är bra! Har fotat Johanna en gång när hon ridit Wilma, & jag har fått riktigt bra bilder på dom, dom är ju så sjukt fina tillsammans! Ska med henne flera gånger & fota när hon rider Wilma och säkert när hon rider i sin ridgrupp på Blåkulla också. Så var beredda på att hon kommer fixa till bildbomber då!
Jag kan avsluta inlägget med att visa en bild när jag rider Conquest ;)


www.lifeabouthorses.blogg.se, heter min blogg, kika gärna in där! Kanske gästbloggar flera gånger framöver, det får vi se, men isåfall hörs vi då! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0