Topp 3 lista

Tänkte köra en topp 3 lista på mina bästa inköp inom ridning både till hästen och till mig :D

1. Mina ridbyxor.
Dom har världens bästa kvalitet då dom har hållt i ungefär 3-4 år dock har våran stallkatt klöst hål i dom nu men så otroligt sköna och snygga och super duper bra kvalitet!

Märke: Mountin horse tror jag.
Köpt: Lillhästen i stav.
Färger: Jag har blå men det finns nog i röda tillexempel.

2. Nack/nosludd till träns/grimma.
Jag köpte Nack/nosludd som jag andvände på min förra medryttarhästs träns. Det var så billigt så då slog jag till. Jag andvände det hela sommaren. Även om han blev svettig just i nacken så vart inte luddet stelt och så utan det var mjukt hela tiden.

Märke: Vet inte äns om det är något märke haha ;)
Köpt: Coop forum.
Färger: Jag tror att det bara fanns den färgen jag tog, vit eller vad man ska säga :)

3. Mina tyglar.
När jag skulle köpa ett träns så köpte jag lite till då vi hade själva nosgrimman och det men inte bett och tyglar. Min mamma hade gummi tyglar som jag verkligen älskade. Jag hittade ett par såna och shit vad sköna. Dom är helt underbara. Även dom andvände jag till min förra medryttarhäst :)

Märke: Tror inte att det var något märke.
Köpt: Coop forum.
Färger: Svart tror även att det bara fanns svart ;)


Vill ni att jag ska göra flera såna här listor? :D

Kommentarer
Postat av: Louise

ja, jag tycker att du ska fortsätta att skriva såna listor för det är rätt intressant! :]

2011-04-03 @ 19:08:36
URL: http://lifeabouthorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0