Armbågen

Hejhej, idag var det ridning. På schemat stog det hoppning. Jag hade Nobile9. Det gick verkligen skit! Först trampade han på min fot i spiltan, sen så hade jag en för stor martingal. Sen när vi hade hoppat lite så var det två kryss på två olika håll snettigenom. Vi skulle hoppa rakt över dom så att det var en rak linje. Första gången stanna han, andra kommen kom vi över första men sen så bara bromsar han in men han liksom fortfarande travade så jag tänkte att han kunde hoppa en ändå. Men nej istället för att hoppa så kastar han av mig så jag gjorde illa min armbåge :(

Sen hoppade vi två och två. Det gick väl sådär. Han vart jätte rädd för Nanook. Så ja, vad ska man säga om denna dag. Kanske dålig!


Du och jag sopar alla banor, för vi ska, vi kan, vi vill!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0