70 och 80

Hejhej, tävlingen gick super.

70 cm o,o fel tid 25 någonting, placering 5
Hon var super fin. Jätte pigg och allt! Har inte så mycket att säga utan att hon var underbar!

Sen eftersom att hon gick så himla bra så efteranmälde jag mig i 80:n.

80 cm utesluten
Hon var jätte fin dock hade jag skrittat innan och då kom hon inte igång i galoppen. Men jag fick hoppa hela banan än


Sen åkte jag och red Wilma. Skrittade ut i skogen sen red jag på ridbanan. Det är så himla skönt att det är varmt, soligt, ljust och knappt någon snö kvar så att man kan rida ute. Hon gick super!

En perfekt dag :D

Kommentarer
Postat av: Louise

verkar som att du har haft en jättebra dag! :D

2011-04-10 @ 19:07:08
URL: http://lifeabouthorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0